Aquaform for gravide

De fleste gravide oplever at det bliver tungere at bevæge sig, jo længere de komme i graviditeten. Nogle får ondt over lænden, nogle oplever hævede ben, nogle oplever ømhed i bækkenet m.m.

Dette hold er for dig der ønsker at træne og styrke kroppen, - og især bækkenbunden. 

Træning i vand er et godt alternativ eller supplement til almindelig gymnastik, cykling eller gang. Man behøver ikke at kunne svømme for at træne i vand, man kan bunde i hele bassinet.

Vandets opdrift gør at man som gravid føler sig lettere og nemmere kan lave øvelser, man måske ikke vil kunne lave på land, og det har vist sig at, blot det at være i vand mindsker hævelse i benene.

Er du i tvivl om du må træne i vand, er det altid en god ide at tale med din jordemoder eller læge inden du går i gang. Øvelserne i dette program er for alle gravide. Hvis der er øvelser som giver dig smerter, kan de undlades eller ændres – husk at du selv skal mærke efter i din egen krop.

 

6 mødegange. Deltagerne skal være omklædte og klar til at gå i bassinet kl. 18.30.

Ved at benytte skridsikre sko i bassinområdet, nedsætter du risiko for at falde!

 

Kom i god tid den første gang, hvor holdet får information om regler ved bassintræning m.m.. 

De fleste gravide oplever at det bliver tungere at bevæge sig, jo længere de komme i graviditeten. Nogle får ondt over lænden, nogle oplever hævede ben, nogle oplever ømhed i bækkenet m.m.

Dette hold er for dig der ønsker at træne og styrke kroppen, - og især bækkenbunden. 

Træning i vand er et godt alternativ eller supplement til almindelig gymnastik, cykling eller gang. Man behøver ikke at kunne svømme for at træne i vand, man kan bunde i hele bassinet.

Vandets opdrift gør at man som gravid føler sig lettere og nemmere kan lave øvelser, man måske ikke vil kunne lave på land, og det har vist sig at, blot det at være i vand mindsker hævelse i benene.

Er du i tvivl om du må træne i vand, er det altid en god ide at tale med din jordemoder eller læge inden du går i gang. Øvelserne i dette program er for alle gravide. Hvis der er øvelser som giver dig smerter, kan de undlades eller ændres – husk at du selv skal mærke efter i din egen krop.

 

6 mødegange. Deltagerne skal være omklædte og klar til at gå i bassinet kl. 18.30.

Ved at benytte skridsikre sko i bassinområdet, nedsætter du risiko for at falde!

 

Kom i god tid den første gang, hvor holdet får information om regler ved bassintræning m.m.. 


Tilmeld nu

Info

Holdnummer: 19006
Status: Tilmeldingsklar
Første møde: 15-08-2019 18:30
Mødegange: 6
Lektioner: 9.6
Undervisere: Hanne Byth
Priser:
Almen DKK 660,00

Mødegange

Start Slut Lektioner Lokale Sted
15-08-2019 18:30 15-08-2019 19:45 1,60 Varmtvandsbassin Lindehøj
22-08-2019 18:30 22-08-2019 19:45 1,60 Varmtvandsbassin Lindehøj
29-08-2019 18:30 29-08-2019 19:45 1,60 Varmtvandsbassin Lindehøj
05-09-2019 18:30 05-09-2019 19:45 1,60 Varmtvandsbassin Lindehøj
12-09-2019 18:30 12-09-2019 19:45 1,60 Varmtvandsbassin Lindehøj
19-09-2019 18:30 19-09-2019 19:45 1,60 Varmtvandsbassin Lindehøj
  • Start: 15-08-2019 18:30
    Slut: 15-08-2019 19:45
    Lektioner: 1,60
    Lokale: Varmtvandsbassin
    Sted: Lindehøj
  • Start: 22-08-2019 18:30
    Slut: 22-08-2019 19:45
    Lektioner: 1,60
    Lokale: Varmtvandsbassin
    Sted: Lindehøj
  • Start: 29-08-2019 18:30
    Slut: 29-08-2019 19:45
    Lektioner: 1,60
    Lokale: Varmtvandsbassin
    Sted: Lindehøj
  • Start: 05-09-2019 18:30
    Slut: 05-09-2019 19:45
    Lektioner: 1,60
    Lokale: Varmtvandsbassin
    Sted: Lindehøj
  • Start: 12-09-2019 18:30
    Slut: 12-09-2019 19:45
    Lektioner: 1,60
    Lokale: Varmtvandsbassin
    Sted: Lindehøj
  • Start: 19-09-2019 18:30
    Slut: 19-09-2019 19:45
    Lektioner: 1,60
    Lokale: Varmtvandsbassin
    Sted: Lindehøj

Underviser

Navn: Hanne Byth

Adresse: Lindeparken 10

Email: hanne.byth@gmail.com

Telefon privat: 75 60 24 46

Se CV her

Hanne Byth

Find vej

Adresse:
Lindehøj
(Varmtvandsbassin)
Langmarksvej 85
8700 Horsens